Sunday, April 26, 2009

menuju ke utara



Agenda I

Hari selasa lepas, saya berjaya mendapatkan dua buah buku yang dicari-cari. Saifulislam tiada di booth semasa kehadiran saya, dan Faisal Tehrani ada di booth semasa saya membeli Tunggu Teduh Dulu. Seronok. Dapat disaat-saat masa kecederaan. Masa hanya tinggal 10 minit sebelum van publisher datang menjemput saya sempat mencapai buku tersebut dan berbasa-basi dengan FT.

Agenda II

Rabu lepas, untuk sesi promosi sekolah di Sepang diberikan kepada Kak Lin, Kak Ain dan Kak Muna. Alhamdulillah, perjalanan promosi berjalan baik namun perlu ada pembaikansemula dari sudut 'bunting' sekolah. Tidak terlalu crowded dengan tulisan menyebabkan pengunjung berasa gerun untuk menyinggah.

Agenda III

Tarikh akhir penyerahan dokumentasi ISO dapat disiapkan dengan jayanya, walau banyak halangan dan cabaran semasa detik-detik pengumpulan semua dokumen-dokumen P&P. Saya sedikit menarik nafas lega.

Agenda IV

Program CSR anjuran FPM berjalan lancar semalam dan berakhir hari ini. Slot untuk saya juga berlangsung dengan sambutan yang agak memberansangkan. Tapi saya tahu team Shumi pasti kepenatan untuk bekerja esok. Monday blues... Tak pa nilai masa dan kerja kalian sangat dihargai. Moga-moga dapat CTR.

Agenda V

Esok, saya akan menuju ke utara iaitu BM, Penang untuk lawatan pelajar latihan industri. Menusuri PLUS Highway dengan tabah. Insya Allah. Lusa selepas habis temujanji tersebut saya akan langsung ke negeri Perlis nan damai lagi permai...syok nya...


2320
Pemangkin Tradisi Ilmu

4 comments:

ummuizz said...

allah haafez ya ukhti..

semoga dipermudahkan suoervise students tu. Jauh juga tu.

"Iskandar, tengok-tengokkan cik piza ye".

papai.

CikDibah ;P said...

baca + hayati Tunggu teduh dulu...
huhu..
nanti leh pinjam

Ibah said...

Enjoy reading!

:)

CERITAKUASN said...

dah baca tunggu teduh dulu. beli malalui pos. Best jalan ceritanya.

Softening Brush

 Bismillah. The hectic week has just begun, and I need to slot in my packed time, even 5 minutes, to sharpen my art skill of sketching up an...