Friday, April 17, 2009

Cari Buku

Nasib baik kawan saya mengingatkan saya, hari ini hari Jumaat. Kalau tak pagi ini mungkin tak ada di Auditorium dah, kemungkinan besar saya dah terjun. Memang ingat betul-betul hari ni hari Sabtu (agaknya rayan nak terjun).

Hari ini telahpun bermula Kuala Lumpur International Book Fair. Saya memang sangat-sangat nak pergi. Secara rasminya saya akan mewakili Department of Economics untuk buat selection buku. Setidak rasminya, masih bermain-main diminda pada ini. Bila ya? Minggu depan jadual sangat padat. Ntah ada ntah tidak, kesempatan saya secara bebas ke sana.

Antara buku yang hendak dicari;

1) Faisal Tehrani, Tunggu Teduh Dulu
2) Saifulislam, Rindu Bau Pohon Tin (pelancaran tak pasti bila)

***

1323
2302 x and r

2 comments:

lady zaini said...

g ker tak?huhu~ beshnya...sekarang nih average 3bulan satu buku pun belum tentu :( sedey sedey...

fiezarmy said...

Insya Allah yang wajib tu 21hb. yang nak pi sendiri merayau2 duduk kat rak buku berjam-jam tu yang tak tau bila..

kak kiah pi dak?

Softening Brush

 Bismillah. The hectic week has just begun, and I need to slot in my packed time, even 5 minutes, to sharpen my art skill of sketching up an...