Wednesday, December 26, 2007

26 Disember 2007

Petang ni UIA hujan. Saya masih dalam tempoh menghabiskan cuti tahunan. Sambil-sambil tu saya ke Finance Unit dan CPS untuk menyelesaikan apa yang perlu sebelum 'clearance' dibuat. Tapi banyak yang saya tak boleh selesaikan lagi sebab, senat belum endorse keputusan peperiksaan baru ni. Jadi, mungkin tahun depan la agaknya saya kena ke CPS semula. Hari ini betul-betul menyejukkan badan. Mana taknya, hujan. UIA jadi lembab. Pemandangan kabus menyebabkan bangunan-bangunan kulliyyah menjadi sangat unik . Saya suka tengok.

Saat yang manis jika dikenang pasti menyejukkan minda dan jiwa ini. Akan kukenang segalanya selagi nyawa dikandung badan.

No comments:

Softening Brush

 Bismillah. The hectic week has just begun, and I need to slot in my packed time, even 5 minutes, to sharpen my art skill of sketching up an...