Thursday, September 17, 2009

Salin Baru

Hari ini adalah hari terakhir persekolahan. Masing-masing saya rasa dan saya lihat sudah berubah "mood" raya. Begitu juga saya. Terasa aura-aura kehadiran Syawal tidak lama lagi. Ditambah dengan alunan seksefon Kenny G terasa mahu balik Perlis terus. Kehadiran para pendidik ke sekolah hari ini pun ibarat menunggu masa pulang. Syarat.

Alhamdulillah, sekolah kami bermurah hati memberi cuti pada esok hari dan 23 hari bulan kepada semua kakitangan kecuali petugas-petugas yang diperbatasan sekolah. Mereka perlu mengawal sekolah daripada musuh-musuh negara ( ini adalah baiah yang saya baca bersama tenaga kerja sekolah saya hari selasa lalu).

Bersempena Hari Raya, saya pun salin background baru untuk mood hari raya. he he. Jadi inilah background raya. :) Petang nanti ada perjumpaan dengan semua tenaga penggerak, mungkin ada amanat dan sesi maaf bermaafan sesama tenaga pengajar.

Kepada semua rakan-rakan sekerja saya, Maaf Zahir Batin, Salam Eid Fitri. Terus-terusanlah melahirkan ramai pemangkin tradisi ilmu ke arah antarabangsa. Wah, macam iklan pulak.


Selamat Hari Rayo!!!

Love Ballads - Kenny G

No comments:

Softening Brush

 Bismillah. The hectic week has just begun, and I need to slot in my packed time, even 5 minutes, to sharpen my art skill of sketching up an...