Monday, March 2, 2009

Three Things for Today


Hanya tiga perkara untuk hari ini.

Perkara Pertama: Saya perlu berehat menikmati keindahan, kehijauan dan ketenangan alam ciptaan Tuhan. Moga Allah berikan peluang ini dalam berkeadaan ibadat kepadaNya. Berehat bukan untuk hanya suka-suka tetapi ada pengisian bermakna. Tidak kira apa, yang pasti mesti bermakna dalam jangka hidup ini.

Perkara Kedua: Sesubuh pagi, saya menerima kiriman sms dari sahabat saya, Asma - tentang berita gembira, beliau selamat melahirkan anak ke-dua nya iaitu lelaki. Moga zuriat ini zuriat yang soleh dan menjadi permata penyejuk mata buat sahabat saya dan suami. Tahniah!

Perkara Ketiga: Sahabat yang sangat membantu, Abdullah. Bakal melangsungkan perkahwinannya pada cuti sekolah ini. Ucapan tahniah didahulukan. Semoga perkahwinan ini, kekal ke akhir hayat. In btw: Selamat dan sejahtera buat penguat semangat di Nancy. Bersatu dalam hati selalu. Thanks dear!

Pearson & AIO 926
1801

2 comments:

Anonymous said...

Salam my dear sister..
InsyaAllah we will alwiz be together.. even we are far apart..but in our heart we share each day!!Im alwiz here..Thank you so much for being my lovely sister =)..miss u alwiz.. rindu pada otak gila2 kamu tu hahaaaa..

~yang menanti spring time..~

fiezarmy said...

Hai dear,

be missing you ever and ever..
thanks for everything..always be here for me..

kamu rindu otak gila2 aku atau gila otak-otakku?
:)
again...thanks for visiting my b.l.o.g...

Softening Brush

 Bismillah. The hectic week has just begun, and I need to slot in my packed time, even 5 minutes, to sharpen my art skill of sketching up an...