Wednesday, March 4, 2009

Terima Kasih


Alunan Kenangan Lalu nyanyian Flybite (tah betul ke tak ejaan ni) membuatkan saya terleka seketika. Alhamdulillah, segala yang dirancangkan siap jua akhirnya petang hampir kesenjaan ini.

Hadrat Allah dipanjatkan kerana memudahkan segala laluan saya hari ini sebelum bercuti merehatkan minda. Moga saya sentiasa dapat menikmati segala nikmat-nikmat Allah berikan kepada saya. Ya Allah lapangkan dadaku, kuatkan hambaMu ini untuk hujung minggu ini. Permudahkanlah...

Alfun syukran kepada sahabat saya yang sanggup bersusah payah untuk perjumpaan kali terakhir ini. Katanya diawal sama ada dia turun centre ataupun saya turun utara. Moga Allah rahmatimu selalu...

1848
Original Disney & Ukays "Bila diri Disayangi"

No comments:

Softening Brush

 Bismillah. The hectic week has just begun, and I need to slot in my packed time, even 5 minutes, to sharpen my art skill of sketching up an...