Monday, March 16, 2009

Kembali Berkhidmat


Setelah direct seminggu bercuti kini saya kembali ke lubuk. :) Rindu pula rasa kat 2302, BSP. Dalam keadaan diri yang masih sengal-sengal akibat demam dari jumaat baru-baru ini membuatkan diri ini gagah untuk masuk kerja.

Alfun syukran buat sepupu saya yang sanggup mem'burn'kan tiket bas semata-mata menemani saya pulang ke sini. Ada juga orang sudi teman saya balik. Dia drive sampai Damansara. Tolong belikan air Rebina sebab mulut saya terasa kelat-kelat pahit dan pesan sungguh-sungguh jalan pulang setelah dia tinggalkan saya di Damansara. Moga Allah murahkan rezeki dia. Sepanjang perjalanan saya rasa sungguh selesa bila ada teman berbual. Syukran ala kulli zalik.

Hari ini saya berharap hari-hari dilalui semakin cemerlang. Insya Allah. Walau kepala sedikit berat mengadap skrin maya ini. Kalau masih belum ok saya perlu buat sesuatu. Mak dan ayah tak putus-putus bertanya sama ada saya masih kuat atau tidak. Concern sungguh mereka.. Ya Allah letakkan kedua ibubapaku di syurga Firdaus...kerna mereka selayaknya di situ..Amin..

Kertas Putih & Anak-anak didik
S.M.I.L.E

No comments:

Softening Brush

 Bismillah. The hectic week has just begun, and I need to slot in my packed time, even 5 minutes, to sharpen my art skill of sketching up an...