Monday, January 28, 2008

Sempoi

Isnin. Faham-faham lah. Setelah dua hari bercuti. Rasa berat nak ke pejabat.

Memang lali betul saya naik LRT pagi tadi. Mata setiap orang dalam tren pagi tadi semuanya kuyu-kuyu.

Sesekali saya rasa teringin nak baca apalah yang semua orang dalam 'tin sardin' tu berfikir..

Saya hanya senyum sorang-sorang tengok manusia dalam tren.

Bila la saya nak naik tren kat tempat lain pulak.

Kat divisyen saya hari ini sunyi. Dua orang training. Sorang MC. Saya pun rasa lagi la 'mandom'.

Tapi sekarang dah ok, sebab ada misi dan visi yang perlu diselesaikan untuk suku masa terakhir sebelum balik.



Indahnya pertemuan seandainya dilandasi dengan rasa keikhlasan. Saya harap 'keikhlasan' dalam setiap apa yang dilakukan.

No comments:

Softening Brush

 Bismillah. The hectic week has just begun, and I need to slot in my packed time, even 5 minutes, to sharpen my art skill of sketching up an...