Monday, February 8, 2010

Datang dan Pergi



Sekalung takziah buat dua orang anak murid saya (dua beradik) yang kematian bapa mereka pada 7/2/2010.

Semoga Allayarham bapa kepada dua orang anak murid saya ini (A.N Fariha & A.N Farah) tergolong dalam golongan orang yang beriman. Al-fatihah. Saya tahu berat mata memandang berat lagi bahu memikul, saya dimaklumkan tiga beradik belajar di sekolah saya ini. Yang kebetulannya dua orang itu adalah anak murid saya. Berita pemergian bapa mereka ini barulah saya tahu bahawa mereka ini adik beradik. Credit to Amella for d info. Anak-anak, ingatlah yang PERGI tetap PERGI... Redhalah, terimalah... Kalian yang masih bernafas perlu teruskan perjalanan sehingga tiba ke destinasi itu.. Kuatkanlah semangat kalian. Sesungguhnya Allah selalu bersama-sama dengan orang yang bersabar...

Serta akhirnya,

SELAMAT MENJALANI PEPERIKSAAN AKHIR SEMESTER




Buat semua anak-anak didik saya.


PB
secerah pawana

No comments:

Softening Brush

 Bismillah. The hectic week has just begun, and I need to slot in my packed time, even 5 minutes, to sharpen my art skill of sketching up an...