Friday, April 16, 2010

PM and AM


Jam di Dell saya menunjukkan 0014, sudah masuk jumaat. Mata saya sudah terasa berat dan mengecil. Namun menunggu Nightline berakhir saya ingin menampal sesuatu di rumah saya ini. Saya telah mengubah sedikit demi sedikit hiasan dalam rumah ini, akhirnya terjadi lah apa yang kalian lihat ini. Akhirnya, senarai link kawan-kawan saya semuanya lenyap. Saya pun tak perasan bila masanya hilang. Sekarang saya perlu mengutip semula link-link mereka.

Baiklah Nightline hampir berakhir, saya pun mahu beradu. Untuk perkongsian bersama sebelum menutup mata sama-samalah kita banyak-banyak memuji Yang Maha Esa "Ya Karim" dan "Ya Mumiit" agar tidur lena kita dibawah kemuliaan Allah. Selamat Malam & Pagi.

그래 .. 좋은 밤 모두 

2 comments:

Cik Yayang said...

Sejuk je mata memandang kpd deco terbaru umah Fiezarmy ini..Most better then before...

Ermm mungkin boleh diberikan pendapat sedikit, kaler font tu, cuba carik yang gelap sbb background putih ngn font yang lite, leh buat sakit mata pada pmbaca macm saya ni..hihihi...

Have fun dlm menghiasi rumahmu..:-)

fiezarmy said...

Cik Yayang,

Thanks ya.. As per yr advice, I did some amendment on the text page, dark color :)

Cerah sikit mata awk ye..
Thanks a lot dear..:*

Softening Brush

 Bismillah. The hectic week has just begun, and I need to slot in my packed time, even 5 minutes, to sharpen my art skill of sketching up an...