Monday, March 31, 2008

Si Manja...






Hujung minggu ini sangat bermakna buat saya. Hihi.. Memang banyak betul aktiviti sepanjang minggu ini. Hari Sabtu saya belayar ke Semarak memberi sedikit input buat perenang gaya bebas DDG2413. Sesi latihan ketat buat mereka.

Usai sesi penyampaian input, saya beraksi dalam hujan ke ta-ya-sin-qaf-wau Ampang. Temani Haykal dimedan permainan. Kanak-kanak 6 tahun ke bawah saja yang boleh masuk. Saya sebagai 'partner' sambilan dibenarkan masuk untuk sesi ketahanan fizikal dan mental. Medan itu bukan sebarangan. Sesi pertahanan tentera bersekutu di dalamnya. Demi menjadi 'partner' sambilan Haykal, jadi lah macam tentera bersekutu di dalam medan itu. Selesai sesi latihan tentera, kami beramai-ramai singgah Kluang Station menikmati Roti Bakar dan Kopi Kaw tepi stesen keretapi Kluang... hehe..

Ahad yang redup, saya dan adik meluncur laju bersama Iskandar ke Mid Valley. Level 3, ME Exhibition. Fuh.. manyakknya kucinggg.... come-come... inilah snap yg sempat kami rakamkan...

No comments:

Softening Brush

 Bismillah. The hectic week has just begun, and I need to slot in my packed time, even 5 minutes, to sharpen my art skill of sketching up an...