Monday, June 22, 2009

Mengemas "rumah" saya


Alunan lagu my memory membuatkan saya teralih memory ketika zaman belajar dahulu. Tapi saya bukan nak menceritakan zaman belajar tetapi, lirik lagu ini agak mendamaikan... menenangkan.

Saya dapat membayangkan rumah saya ini sudah bersarang. Penuh dengan labah-labah, batman mahupun cicakman. Sebab hampir lamanya saya tidak mengupdate apa-apa berita yang terkini tentang kehidupan saya. Saya tidak seharusnya menyalahkan keterbatasan masa menyebabkan saya mengabaikan rumah saya ini. Saya tahu ianya sudah berabuk, berdebu. Dengan sedaya upaya malam ini, saya mengagahkan diri untuk mengemaskini semula. Insya Allah, harapnya selepas ini saya pastinya akan mengemas walau sedikit waktu yang ada.

Untuk enrty ini, saya mendoakan kelancaran pembedahan sahabat saya yang berada di Kedah Medical Centre. Semoga beliau dipermudahkan pembedahan esok. Kecederaan di lutut menyebabkan satu pembedahan kecil perlu dijalankan agar membolehkan beliau bersukan seperti biasa. Insya Allah semoga berjaya.

2338
Ryu-my memory

3 comments:

mystmine said...

salam fiza,

still remember k. anis? very nice blog...
Tetiba teringat kat UIA dan teringat kat fiza sama.
hope to see u again. bila2 dan di mana2.

keep blogging, jgn biar ia bersawang. akan selalu ada orang yang nak tengok sesuatu yang baru di blog fiza.

fiezarmy said...

salam k.anis.

fiza ingat sangat kak anis..
selalu sama-sama.. yg paling ingat masa fiza bawok k.anis, kak ros n nani pegi muzium islam..(tapi masa tu kak anis & kak ros nak ke jakim)...

insya Allah...pza akan cuba sebaik mungkin.. ni pun dah bersawang-sawang ni...

thanks 4 ur support k.anis!
sarang heyooo...

Remaja Purba said...

salam fiza, bagus teruskan usaha..thanks for the comment..bukan saja nak jalan2 tapi terpaksa. All the best...

Softening Brush

 Bismillah. The hectic week has just begun, and I need to slot in my packed time, even 5 minutes, to sharpen my art skill of sketching up an...